27.6.2023 09.09

Fingrid mukana SuomiAreenan Kansalaistorilla

Porissa järjestetään 27.-30.6. Suomen suurin yhteiskunnallinen festivaali, SuomiAreena. Luvassa on edellisvuosien tapaan keskustelua ajankohtaisista aiheista ja tulevaisuuden ratkaisuista. Fingrid on toista kertaa mukana omalla osastollaan SuomiAreenan kansalaistorilla.

Kansalaistori levittäytyy SuomiAreenan ajaksi Kauppatorin ja kävelykadun ympäristöön. Torilla on mukana erilaisia järjestöjä ja yrityksiä asiantuntijoineen esittelemässä toimintaansa. Fingrid on mukana Kansalaistorilla toistamiseen, edellisen kerran Fingridin mökki pystytettiin torille neljä vuotta sitten.

Fingridin mökki ja asiantuntijat löytyvät Kauppatorilta, jossa sijaitsee myös lähetyksistä tuttu MTV-lava. Fingridin paikkanumero on kahdeksan. Fingridiläiset ovat SuomiAreena-viikon ajan paikalla kertomassa kantaverkon tehtävästä ja roolista energiajärjestelmän modernisoinnissa sekä vastaamassa osastolla vierailevien kysymyksiin. Mukana osastolla on myös tytäryhtiö Fingrid Datahub.

SuomiAreenan teemat vaihtuvat tänä vuonna päivittäin. Perjantaina ohjelmassa on energia ja päivän aikana lavalla nähdään erilaisia energiaan liittyviä puheenvuoroja. Fingridin toimitusjohtaja Jukka Ruusunen on mukana Energiateollisuus ry:n keskustelutilaisuudessa Vihreää kasvua vai bullshittiä?. Keskustelutilaisuus järjestetään Eetunaukion lavalla perjantaina 30.6. klo 11-11.45.

SuomiAreenan Kansalaistori on avoinna tiistaista torstaihin klo 10-17 ja perjantaina klo 10-16. SuomiAreenan ohjelma ja lisätietoa tapahtumasta löytyy täältä. Tervetuloa tapaamaan meitä Poriin!

Päivitämme SuomiAreena-viikon kuulumisia somekanaviimme, pysy kuulolla!

Lisätietoja
Hanna-Kaisa Liikanen, viestinnän asiantuntija, Fingrid Oyj, etunimi.sukunimi@fingrid.fi